V10 skrev:
Ska du gå på personangrepp nu också? Men det kanske beror på att du nu tänder till så mycket eftersom du vet med dig själv att du ljuger?
Jag ser gärna att det finns människor som du ute på nätet, det förgyller mina dagar bara. Att på fullaste allvar tro att den där bilen är gatlegal får mig att skratta, riktigt innerligt

Den hade inte ens en sketen reggskylt. Sen att ägaren kanske säger att den är "gatlegal" är en helt annan sak.
Det som är coolt är Alla Suprorna som jag listade, dom kan både köra 402 m och köra Standing Mile, för att sen köra hem och låta frun låna bilen till affären för att shoppa....DET är coolt!!
För övrigt, killen som kallar sig för SW äger MÅNGA andra bilar. M5 E60, Nissan GT-R, Corvette C5, C6 Z06, Camaro -67, vanlig 5-serie, 7-serie, några Ferraris och lite annat gott, allt ägs av samma person. Den värsta bilen han har...Supran som han lånar ut till frugan såklart

Säg mig vars du ser personangreppet, jag säger bara min åsikt om hur jag uppfattar dig.

Och den är gatlegal, annars kan du ju gärna maila Millenmotorsports tror jag det var, och verkligen berätta att du försöker förgäves att vinna ett argument över internet. Det är sådana som du som verkligen får mig att skratta, att någon är så patetiskt insnöad är ju skrattretande rent utav.

Och jag vet vad jag pratar om, få se ditt bevis om att den inte är gatlegal?
Du kan kolla med Livernois eller Millenmotorsport om du vill ha bevis. Livernois byggde den 377 cui stora Ford smallblocken med tillbehörande 101mm singelturbo.

Och den har gjort som bäst en 6.83 repa, STREET & STRIP LEGAL. Det är det som är hela poängen med just Super Street Outlaw.
Nu får du gärna sitta här och mummla för dig själv över att du har igen förlorat ett argument över internet, som om någon bryr sig egentligen om det överhuvudtaget är way beyond me. Men du får ju tycka vad du vill, men ha ett öppet sinne för guds skull, du är ungefär lika öppensinnig som en 90 åring med alzheimers.

FYI; du gav mig dagens skratt, och det får du creds över, inte mycket kan få mig att skratta så gott när man är sjuk och uttråkad.

Och sen när har åldern någonting att göra med hur man är i person. Du argumenterar lika gott som en 14 åring som inte förstår sig på något. Du tror verkligen att den inte är gatlegal när du har både sett TVÅ video bevis, har tillgång till att skicka mail till respective sidor nämnda ovan, men du vägrar inse att du både har fel, och gör en idiot av dig själv.