2602
Sök

PlayStation 3: Fifa09 Online..

Fotograf
966 Inlägg
9 oktober 2008
Trådstartare
Tja!

Är det nån fler än jag som lirar Fifa09 här inne?

Tänkte om det finns fler än jag så kan man kanske styra upp nå lag och spela online?
Om det finns intresse!?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

DFFL
9 020 Inlägg
9 oktober 2008
Är det värt köpet?
Har Fifa 08, vet inte riktigt om jag ska köpa 09 också.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Avstängd
168 Inlägg
9 oktober 2008
FireTraXX skrev:
Är det värt köpet?

Jodå, jag och Mikkesson samt Deki har spelat det hos Zoltan.

DFFL
9 020 Inlägg
9 oktober 2008
janz0rz skrev:
FireTraXX skrev:
Är det värt köpet?

Jodå, jag och Mikkesson samt Deki har spelat det hos Zoltan.

lol, ni får inte leka med Zoltan.
Han är kär i Deki.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fotograf
966 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Är det värt köpet?

Brorsan har Fifa08 och jag tycker att 09 är mkt bättre.. bättre känsla osv.. sen så är det grymt kul och köra online, 10 mot 10..

Dock så tycker jag fortfarande att PES har bättre känsla men Fifa09 är så bra byggd..smile

EDIT: Dock så har brorsan 08an på PS2.. Ganska stor skillnad kan jag tänka mig mellan PS2 och PS3 grafiken..wink
Senast redigerat av MickeTuncer (10 oktober 2008)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

DFFL
9 020 Inlägg
10 oktober 2008
MickeTuncer skrev:
FireTraXX skrev:
Är det värt köpet?

Brorsan har Fifa08 och jag tycker att 09 är mkt bättre.. bättre känsla osv.. sen så är det grymt kul och köra online, 10 mot 10..

Dock så tycker jag fortfarande att PES har bättre känsla men Fifa09 är så bra byggd..smile

EDIT: Dock så har brorsan 08an på PS2.. Ganska stor skillnad kan jag tänka mig mellan PS2 och PS3 grafiken..wink

PES är enligt mig det sämsta som finns inom sport-spel till konsoler.

Fifa är helt klart överlägset.
Får väl ta och köpa 09 också, fast då är det nog lika bra att göra det på Game eller EB Games så kan man byta in 08.

Angående grafiken så antar jag att den är bättre för oss med PS3, ganska lönlöst annars. tongue

Russel Crowe, Gladiator.

Fotograf
966 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Angående grafiken så antar jag att den är bättre för oss med PS3, ganska lönlöst annars. tongue

Yes, d va d jag menade..wink Spelade 08an på brosans PS2.. Jag kör 09an på PS3..wink

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

DFFL
9 020 Inlägg
14 oktober 2008
Titta vad jag har i hyllan. big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/10265/483512_ym03rd.jpg

Russel Crowe, Gladiator.

115 Inlägg
14 oktober 2008
Klart jag lirar Fifa09! smile För er som är sugna på en match så kan ni adda mig "BlackBurn89" Ses online! smile

Sök