från orginal till iso Escalade

Loffe_ Escalade
9 oktober 2008 · 45 Inlägg

Hej.
Är det någon som har någon aning om var det kan finnas från orginal stereon till iso kontakt till en cadillac escalade 2003. Har letat som en galning, det finns i usa och beställa men vill inte börja beställa därifrån.

Tacksam för svar.

/Loffe

Rallyhalle
9 oktober 2008 · 4 299 Inlägg

Antar att du kollat me bilstereobutikerna MDS, Brl o allt va dom nu heter...

Loffe_ Escalade
12 oktober 2008 · 45 Inlägg

jag har Bose systemet så den lär väl behöva nån omvandlare till lågnivå antar jag ?

/Loffe

bassjunkie Avstängd
12 oktober 2008 · 68 Inlägg

du får ta det via EBAY  , riktigt enkelt och tryggt handla där tycker ja

felet är att denna bil är det kanske bara 10st totalt i hela sverige som byter ut orginal radion på
så det blir ingen marknad för en ESCALADE 04  , blir usa för din del

dock kan du maila och fråga  WWW.SWEDENCUSTOMCARS.SE skadar inte
dom stylar och säljer custom och annat till såna här bilar . escalades osv , dom får med stor säkerhet fram en såndär till dig

Söker du något speciellt tillbehör som du inte hittar i shopen,  Ring oss eller maila står det på hemsidan

Senast redigerat av bassjunkie (12 oktober 2008)

168db!!
Loffe_ Escalade
13 oktober 2008 · 45 Inlägg

Det är de att jag vet inte alls vad det är för adapter..


Ska kolla med SCC nu på derekten tack för svaren men kom gärna med mer tips vem som kan ha..


Mvh.Loffe

twostroke
14 oktober 2008 · 125 Inlägg

har du kollat med nyberg på multimedia import i luleå? han har ju en cadillac, kan vara något kanske?

kan ju inte vara helt omöjligt att bygga en egen adapter heller...

Senast redigerat av twostroke (14 oktober 2008)

Loffe_ Escalade
4 november 2008 · 45 Inlägg

Mailade SSC men dom verkade inte vara så intresserad av att svara...

Nej han har jag inte kollat med.. finns det nån hemsida eller nummer/mail man kan höra av sig till..
Det är de att de är bose system och de ligger ett steg i varje dörr och då måste man ha nån typ omvandlare, har sett att de är nån slags dosa.. Tror inte man kan fixa det själv, ja kanske om man är mer händigare kille smile

Mvh.Loffe

Loffe_ Escalade
4 november 2008 · 45 Inlägg

jag använde den mycket fina google så jag hittade hans sida. ska kolla med han..

Tack.

Mvh.Loffe

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang