Har ett slutsteg som jag råkade kortsluta litegrann (blev kortis mellan mejseln, slutsteget och pluspoolen..) när jag skulle plocka ut det för att fronten till stereon blivit stulen.. Så nu skulle jag vilja se om slutsteget fungerar..
Men hur ska man gå tillväga om jag inte har en "Remote" kabel från stereon till steget som startar det??
Jodå, jag lyckades då få steget att lysa så att det står att steget är på. Fick däremot koppla förbi säkringen vid batteriet då denna 60Ampere säkringen hade blivit glapp.
Får kanske tillbaka min tappade front till stereon ikväll för lite hittelön . Så då är det bara att sätta tillbaka allt igen kanske =P.
Lite sjukt att en ny front kostar 1250 kr, när jag köpte hela stereon för 1500 kr :S.
(Jodå, jag lyckades då få steget att lysa så att det står att steget är på. Fick däremot koppla förbi säkringen vid batteriet då denna 60Ampere säkringen hade blivit glapp.
Får kanske tillbaka min tappade front till stereon ikväll för lite hittelön . Så då är det bara att sätta tillbaka allt igen kanske =P.)
Lite sjukt att en ny front kostar 1250 kr, när jag köpte hela stereon för 1500 kr :S.
det e väll ganska så bra att fronten kostar nästan lika mycket som stereon, hade den varit betydligt billigare hade ju folk roat sig med att sno alla stereos, vad hade det då lönat sig med borttagbar front? å det brukar bli billigare ifall du kan intyga att stereon tillhör dig...