5468
Sök

Problem med IX702 Kicker

378 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
#1
Har problem med ett kicker IX702. Alltså ett 2-kanals steg. Nu har jag problemet att det går i protect när man skruvar upp för högt. Går alltså hur bra som helst på låg volym. Vad kan detta va för fel ? Kan jag åtgärda det själv ?  Tacksam för svar smile

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

16 197 Inlägg
12 oktober 2008
#2
dåligt me ström kanske?? elle så klipper de kanske för att de får för hög insignal.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Avstängd
68 Inlägg
12 oktober 2008
#3
du har väll koppla elementen/elementerna fel

vad driver du exakt med steget?

168db!!

378 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
#4
bassjunkie skrev:
du har väll koppla elementen/elementerna fel

vad driver du exakt med steget?

2st JBL Lc-s1250w

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

378 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
#5
Kan ju va att "någon" har tappat steget. Där e ett litet hål i sidan av steget precis vid där man sätter i låg-nivå kabeln. Vet inte om det är ut eller in. Och den har också tatt lite skada. Men de funkar ju somsagt att spela med.

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

378 Inlägg
15 december 2008
Trådstartare
#6
evilaudio skrev:
dåligt me ström kanske?? elle så klipper de kanske för att de får för hög insignal.

Vad menar du med för hög insignal ?

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.


Sök