12 oktober 2008
Trådstartare
Kan ju va att "någon" har tappat steget. Där e ett litet hål i sidan av steget precis vid där man sätter i låg-nivå kabeln. Vet inte om det är ut eller in. Och den har också tatt lite skada. Men de funkar ju somsagt att spela med.
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.