kommer bli skit nice brukar stå på kabeln vilken storlek det är. ska sj ha 50 mm2 kabel och det är inte så värst biligt. men va har du för steg till basen?
jag har ett ads 2500w steg men et är et billigt steg så det blir inget ekstremt men det orkar dra den pioner'n , tenkte at byta kabel fråan batteri för det kommer samma kabler til steg från ström fördelare
kimsern
saab 90 aero t16 "kruttvogna" projekt tråd
ja idag har jag fått gjort lite saker som man inte ser så det kommer bild på det i mårgon tror jag nog ska hämta min topp och block i mårgon ochså så det da kommer det massor av bilder
kimsern
kommer bilder i mårgon kväld :p. blir en lååååååååång dag i mårgon på verkstaden har börjat nu med at lacka block och topp och väksellådan kommer at få en puts i mårgon
kimsern
härligt projekt! är själv sugen på en gammal 99 med t8 eller 16 motor i... mem den rätta måste bli till salu först;) så hör gärna av er om ni har nått ståendes hehe... mera bilder på vad som häder /Maskros
Ser ju riktigt bra ut det här kul med flera som bygger ljud i dessa bilar kolla gärna in min projekttråd och mitt ljudbygge kanske kan ge lite inspiration;)