nu är hela hatthyllan klar min bakruta exploderade igår när vi skulle tona den så måste hitta fra den andra jag har:P bra jag kör folkrace så man har lite reservdelar
kimsern
saab 90 aero t16 "kruttvogna" projekt tråd
vi satte fast den i en sånn sug propp ting sen skulle vi ta bort dom små punkterna som värme tråderna sitter på och då sa det POFF på den andra och hela rutan var i små små biter
kimsern
har inte haft tid med at fixa på saab'en den sista tiden mycket tid har blivit borta til jobb och lite mer jobb , men efter sommaren ska det nog hända något med den, planerna för vinter'n är at den ska rivas nästan helt ner igen och blästra alt hjulopphäng, motor'n ska ur den och byta frostpluggarna och putsa lite, den ska få 3" hela vägen och jeg hoppas på at kunna hitta airflow front och bakkjol
kimsern
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
satsar hårt i vinter nu ska plocka ur motor'n och byta topplokkspackning plana toppen och göra lite med den ska på ny turbo och 3" system, nya dämpare rundt om och någon sänkningssats som ska blästras och lackeras svart som alt annat i chassiet på den
kimsern
glömde bort at uppdatera at min bakruta blev ferdig tonat på lördagså den ranlar kanskje på i mårgon ;P sen kommer det bilderna jag fikk av schwartz på airflow kjolerna nu. ja fronten ska plastas om, och jag kommer gjöra en avgjutning av den för at andra ska få kunna köpa airflow kjolar
Senast redigerat av saabgutten (20 september 2010)
kimsern