3693
Sök

Styla Sierran - Sportljud, Japs och Grill

309 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
Hej

Jag tänkte köpa in både japs dämpare, sportljud och ny grill till sierran. Nu skulle jag vilja ha er hjälp med att leta efter "rätt" avgassystem då jag vill att det skall låta sportigt och mullrigt smile. Jag vet inte vart man kan få tag på grill till Sierran som utav årsmodell -91, någon som har en aning som kan tipsa? Japs dämpare till rimligt pris är jag också ute efter..

Att köra turbo är beroendeframkallande...

3 354 Inlägg
12 oktober 2008
finns ett sportavgas på mekonomen men det låter bäst med 2,5 tums egetgjort med ensam japps. kompisen har sånt och grillen kan man ta bort ribborna och lacka om.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

309 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
Egetgjort? Har han byggt det själv? Har ju inte möjligheten att bygga något själv utan det blir för mig att köpa något klart och skicka in det för montering...

3 354 Inlägg
12 oktober 2008
ok. han köpte ju rör på mekonomen och byggde från kat o bak. men du kan ju kolla på mekonomens sportavgas som finns för sierran.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

309 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
Tack. Skall kolla upp det imorgon... Du vet inte vart jag kan få tag på Japs dämpare?

3 354 Inlägg
12 oktober 2008
stylingsidor, realcar stylingkompaniet. kan kanske finnas på mekonomen och biltema o sånt

Sök