3689
Sök

Fästa vindavvisare? volvo 240

82 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
#1
Hej jag har två begade vindavvisare men ska man limma fast dom direkt utanpå dörren eller ska den klämmas fast i rutan eller listen? mvh

Saabvilde!
1 708 Inlägg
12 oktober 2008
#2
Mina kompisar som åker plåtlådor brukar använda dubbelhäftande tejp bara säger dom smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

82 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
#3
Larsson_Power skrev:
Mina kompisar som åker plåtlådor brukar använda dubbelhäftande tejp bara säger dom smile

okej så bara tejpa/limma fast den i ramen runt fönstret alltså? smile

156 Inlägg
12 oktober 2008
#4
de sitter orginal med dubbelhäftande tejp. Blev av med mina i Gävle tyvärr. klåpare.. Men de är bara dubbelhäftat som gäller.


Sök