4116
Sök

Inredningar saab 900

655 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
#1
Hej! har funderat på att fräsha upp min saab invändigt nu under vintern, skulle vilja få lite inspiration, någon som har gjort nått snyggt, ladda upp lite bilder isf!smile tack på förhand.


655 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
#2
kom igen!!!smile


Häst
1 099 Inlägg
14 oktober 2008
#3
Pja du kan ju köpa dig en kolfiberpanel.
Diverse kolfiberdetaljer är ju alltid trevligt.

Än är inte den sista idioten född..

655 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
#4
vart hittar man kolfiberpaneler?tongue


Kapten på disco!
1 729 Inlägg
14 oktober 2008
#5
Räcker det inte med en tråd?

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

Häst
1 099 Inlägg
14 oktober 2008
#6
http://www.collexstyling.se/Shop/Index.php?iMenuId=10

Och kunde du inte tagit detta i den andra tråden med liknande innehåll?

Än är inte den sista idioten född..


Sök