Skulle vilja få in lite roliga men ändå inom gränserna för seriösa tips om vad man kan göra för roligt med bilen under vinter som sticker ut lite ur mängden
Kan även kolla på min sida, de gula lyktorna kommer monteras snart igen.. Lite bilder som jag fått hjälp med att få fram Tack!!
Jodå.. det finns... Ta nytta av mörkret och månsken eller från någon lykta.. Kör med långa slutartider såska du se att det blir sköna o coola bilder även när det är mörkt.
bakspeglar har jag tanke på att köpa plattor bara sedan glasfiber på dem och ha slätta plattor utan speglar. Kör ju på Red and Black tema så lyktorna stannar Kanske en Bra till huven? hmmm
funderat på det lr köpa gti kofångare, då det är svarta med röd rand på Nya fälgar letar jag efter febrilt! annars blir det breddade 15" Svårt val
Nej nej! Icke ett svårt val, breddade 15" helt klart Inte så inne i Golf, men gti kofångare låter som en bra ide ! Rensa lite emblem där bak? Fast det kanske du redan hade gjort.
Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot
funderat på det lr köpa gti kofångare, då det är svarta med röd rand på Nya fälgar letar jag efter febrilt! annars blir det breddade 15" Svårt val
Jag har 4 st 16 tummare till salu.. Skicka ett pm om du är intresserad
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Nej nej! Icke ett svårt val, breddade 15" helt klart Inte så inne i Golf, men gti kofångare låter som en bra ide ! Rensa lite emblem där bak? Fast det kanske du redan hade gjort.
Sålde ju ett par 13" som var 8"breda men var lite litet tyckte jag Emblemen bak är svart lackade men förblir nog så, men fundering på att kanske modda bakluckan (EJ IGENLAGD) hatar dem ser naket ut