4275
Sök

Någon här som är trafikpolis till yrket? eller varit?

Sladdgalning
297 Inlägg
16 oktober 2008
FireTraXX skrev:
blacken skrev:
MilleN skrev:

Javisst ja, hur kunde jag glömma att dom faktiskt inte alls har varit trevliga mot mig en enda gång och faktum är att alla böter jag fått har jag varit totalt oskyldig till, idioter är vad dom är, du har rätt, förlåt mig! roll

Vad är det du råkat ut för egentligen?

En hel del kan man lugnt påstå.  Missförstå mig rätt nu men OM man skulle kunna "prata" med bängen, typ  "shooting the breeze",  så skulle det vara skitkul, men det vågar inte fan att knalla fram och snacka med dom, vad fasen som helst kan hända då..

Du ser säkert ond ut, jag har aldrig haft några problem med att knalla fram till poliser och snacka om ditten och datten och ställa dumma frågor.
Inte ens när man varit full och odräglig så har de varit otrevliga.

Inte jag heller, har aldrig varit några problem att prata med dem sålänge dem inte är upptagna med annat smile

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89

blacken
16 oktober 2008
FireTraXX skrev:
blacken skrev:
MilleN skrev:
Javisst ja, hur kunde jag glömma att dom faktiskt inte alls har varit trevliga mot mig en enda gång och faktum är att alla böter jag fått har jag varit totalt oskyldig till, idioter är vad dom är, du har rätt, förlåt mig! roll

Vad är det du råkat ut för egentligen?

En hel del kan man lugnt påstå.  Missförstå mig rätt nu men OM man skulle kunna "prata" med bängen, typ  "shooting the breeze",  så skulle det vara skitkul, men det vågar inte fan att knalla fram och snacka med dom, vad fasen som helst kan hända då..

Du ser säkert ond ut, jag har aldrig haft några problem med att knalla fram till poliser och snacka om ditten och datten och ställa dumma frågor.

jag ser faktiskt väldigt snäll, timid och ofarlig ut. du har välan haft en redig svintur..
Senast redigerat av blacken (16 oktober 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
16 oktober 2008
blacken skrev:
FireTraXX skrev:
blacken skrev:

jag ser faktiskt väldigt snäll, timid och ofarlig ut. du har välan haft en redig svintur..

Då är det isåfall en kombination av ditt beteende och situationen som fört poliserna till platsen skulle jag tro som gör att du får en batong i arslet vid första anblicken.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
16 oktober 2008
FireTraXX skrev:
blacken skrev:
FireTraXX skrev:

Då är det isåfall en kombination av ditt beteende och situationen som fört poliserna till platsen skulle jag tro som gör att du får en batong i arslet vid första anblicken.

Nope, inte det heller utan har flera gånger blivit oskyldigt "antastad" av poliser..
Senast redigerat av blacken (16 oktober 2008)

9 108 Inlägg
16 oktober 2008
Det är nog faktiskt bäst att låsa här nu innan Blacken berättar om hur antastningarna gick till smile Inget illa menat men jag är övertygad om att dom flesta poliserna går efter parollen att bemöta som man blir bemött sedan är det ju olyckligt att du tror att alla poliser är rövhål bara för att du träffat på några undantag.

Sök