I så fall kan du förstås välja ett relativt stort batteri, helt klart. Det där banner 95Ah, det är väl Running Bull antar jag.
Stämmer det?
Det är ett bra batteri när man har en hel del strömförbrukare i bilen, tex bilstereo. Batteriet tål stryk och används av flera bilstereobyggare med bra resultat. Tudor Technica är ett renodlat startbatteri, såna typer av batterier fungerar tillräckligt bra för vanligt bruk men de tål inte många djupurladdningar. Bannerbatteriet är betydligt bättre törs jag säga.
Senast redigerat av Drönirettab (18 oktober 2008)