Tjena tänkte skaffa mig ett par nya fälgar till 945an men vet inte vilka ja ska ha.. E sugen på Super DTM, polaris o "R-fälgen" men vilka ska ja ha?? snälla hjälp mig!
jag gillar alla tre personligen, men det beror ju på vad du ska ha för strolek oxå lite. jag tycker att 19 tums kromade r fälgar e skit snyggt o skulle passa fint. men sen e ju 18 tum super dtm snyggt det med även 17 oxå, så polarisen e finfint men beror ju på hur mkt du vill lägga ut o det
Alla tre är snygga men jag tycker att super dtm fälgarna är snyggast! visserligen tror jag nog R fälgarna skulle göra sitt också! det beror lite på hur bilen ser ut å övrigt
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Det råkar inte finnas någon som vet vilka som tillverkar ace fälgar? och om det finns någon hemsida:/
www.gummihuset.se där har du massvis med ace fälgar ska personligen beställa ace - performance till våren så galet snygga.
19 R e inge bra till 740 vad jag vet iochmed att dem går i hjulhusen hur du än gör och du kan inte ha bredare än 235 beror ju klart på fälgens bredd också