evilaudio skrev:
ChriZtoffer skrev:
frimarks skrev:
undvik gas och mds , sen funkar det mesta
Men snälla nån, varför så anti mod just GAS och MDS?

Finns ju betydligt sämre saker på marknaden än dom två! GAS är ett bra budgetmärke och MDS har varierande kvalit med allt från dålig lågbudget upp till bra saker. Vad som är bra saker är ju även upp till en själv, men har man inte alltför höga krav så duger båda dom märkena gott.
Back to topic. Jag kör själv med JBL saker i min bil och gillar dom skarpt! Något vass diskant kanske men annars skönt ljud. Jag tror knappast att dom 4x6" högtalare som du kollar på är något undantag. Det gör dock gott för dom att få drivas av ett slutsteg om du har möjlighet till det.

för att han inte fattar bättre.. å fattar man inte bättre så klagar man på produkten å inte på monteringen.
haha.. GAS & MDS är alltså det absolut bästa som finns! okej då vet vi det, undvik alla andra märken...

När jag byggde för att spela musik använde jag mig av DLS, men det är väl inte bra kanske.

Testade JBL med men vart inte alls nöjd. Nu vette fan vad jag har men det låter i vart fall när den kinesiska stereon från Feltema väl glappar igång...
Senast redigerat av MrTurbo (17 oktober 2008)
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)