17 oktober 2008
Trådstartare
HEJ
vad är detta för märke B2? ser kanon ut i alla fall denna bas , kan ni berätta mer om den är ni hyggliga
50 mm Xmax, effekttålighet 4000 W RMS och 20 kg med kolfiber kon . allt jag vet hittils om den
![http://www.n-core.se/images/b2_unboxing/b2_hd12_side.jpg]()
levereras i tjusig låda görs den oxå
![http://www.n-core.se/images/b2_unboxing/b2_hd12_boxed.jpg]()
en sån här jävel kanske man skulle prova på ? vad vet ni om denna bas och märket?
vad pratar man för steg till en sån här?
Borta Bra Men Helt Väck Bäst