Lonefox skrev:Probox 2000 (använder bara Probox för ritningsdelen, underbart enkel att använda)termproBassBoxProWinISDDär har du ngr exempel på bra program.I övrigt säger jag....google är din vän
Lonefox skrev:Nu brukar jag inte uppmana till brott....Men på isohunt brukar jag hitta mina grejer...
BJonsson skrev:Lonefox skrev:Nu brukar jag inte uppmana till brott....Men på isohunt brukar jag hitta mina grejer...ooops..... men du menar väl ändå inte att jag ska tanka hem det!?!? tack...ska kolla
Lonefox skrev:BJonsson skrev:Lonefox skrev:Nu brukar jag inte uppmana till brott....Men på isohunt brukar jag hitta mina grejer...ooops..... men du menar väl ändå inte att jag ska tanka hem det!?!? tack...ska kollaNej nej inte alls