4936
Sök

vem kan laga trasigt slutsteg?

4 074 Inlägg
18 oktober 2008
Trådstartare
#1
I dalarna helst men det spelar ingen större roll....

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

4 074 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
#2
Swedenrockers skrev:
Märke?
BJonsson skrev:
I dalarna helst men det spelar ingen större roll....


ett mds ett gas och nått gammalt värsting sparkomatic från 80-90 talet!
inga värsting grejor men vill ändå ha dom lagade... smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
19 oktober 2008
#3
Då är du inte ensam om att vilja veta det. Har också ett steg som har gått sönder.

Lev livet, det kan ta slut fort

16 197 Inlägg
19 oktober 2008
#4
BJonsson skrev:
Swedenrockers skrev:
Märke?
BJonsson skrev:
I dalarna helst men det spelar ingen större roll....


ett mds ett gas och nått gammalt värsting sparkomatic från 80-90 talet!
inga värsting grejor men vill ändå ha dom lagade... smile

tror de kostar mer å laga än va dom e värda e ja rädd för.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

4 074 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
#5
evilaudio skrev:
BJonsson skrev:
Swedenrockers skrev:
Märke?

ett mds ett gas och nått gammalt värsting sparkomatic från 80-90 talet!
inga värsting grejor men vill ändå ha dom lagade... smile

tror de kostar mer å laga än va dom e värda e ja rädd för.

jo jag är rädd för de jag med... men va fan,jag har bestämmt mig för att laga dom ändå!
gör ju mer nytta om dom funkar än om dom ä trasiga... smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

4 074 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
#6
Swedenrockers skrev:
Vet du vad felen är på dessa? Eller vad är symptomen på dom om inte annat?
Gas-steget kan du lämna in till Brl i Borlänge iaf. De skickar det till Jb i Löttorp.
Mds har väl "egna" verkstäder de med.
Sparcomaticen vete f-n.
BJonsson skrev:
Swedenrockers skrev:
Märke?

ett mds ett gas och nått gammalt värsting sparkomatic från 80-90 talet!
inga värsting grejor men vill ändå ha dom lagade... smile


ja sympyomen är att dom ä sten döa! smile nej men protecten lyser på mds steget och gas vette fan..
sparkomatic skiten,ja du... vette fan där heller! är ju inget man skickar,väger typ 20kg och är 66*35cm
stort,riktigt as.... smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

4 074 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
#7
Swedenrockers skrev:
Använd dom som pallbockar istället.
BJonsson skrev:
ja sympyomen är att dom ä sten döa! smile nej men protecten lyser på mds steget och gas vette fan..
sparkomatic skiten,ja du... vette fan där heller! är ju inget man skickar,väger typ 20kg och är 66*35cm
stort,riktigt as.... smile


får nog bli så! men va fan,gymnasie skolor som har el program lär väl kunna kika på dom?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

16 197 Inlägg
19 oktober 2008
#8
BJonsson skrev:
Swedenrockers skrev:
Använd dom som pallbockar istället.
BJonsson skrev:
ja sympyomen är att dom ä sten döa! smile nej men protecten lyser på mds steget och gas vette fan..
sparkomatic skiten,ja du... vette fan där heller! är ju inget man skickar,väger typ 20kg och är 66*35cm
stort,riktigt as.... smile


får nog bli så! men va fan,gymnasie skolor som har el program lär väl kunna kika på dom?

tveksamt om du får tillbaka de helt.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

685 Inlägg
19 oktober 2008
#9
BJonsson skrev:
Swedenrockers skrev:
Använd dom som pallbockar istället.
BJonsson skrev:
ja sympyomen är att dom ä sten döa! smile nej men protecten lyser på mds steget och gas vette fan..
sparkomatic skiten,ja du... vette fan där heller! är ju inget man skickar,väger typ 20kg och är 66*35cm
stort,riktigt as.... smile


får nog bli så! men va fan,gymnasie skolor som har el program lär väl kunna kika på dom?

Det är nog inte så enkelt om man inte vet hur det funkar riktigt. Går själv 3an på el programet och det är inte mycket elektronik man lär sig i skolan hmm tyvärr. iallafall på vår skola så e elektroniken mest teoretisk och resten av tiden går till praktisk och teoretisk installation i tex hus etc.


4 074 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
#10
evilaudio skrev:
BJonsson skrev:
Swedenrockers skrev:
Använd dom som pallbockar istället.

får nog bli så! men va fan,gymnasie skolor som har el program lär väl kunna kika på dom?

tveksamt om du får tillbaka de helt.

inte så mycket att förlora med andra ord! smile beger mig till skolan på måndag då...

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

685 Inlägg
19 oktober 2008
#11
BJonsson skrev:
evilaudio skrev:
BJonsson skrev:

får nog bli så! men va fan,gymnasie skolor som har el program lär väl kunna kika på dom?

tveksamt om du får tillbaka de helt.

inte så mycket att förlora med andra ord! smile beger mig till skolan på måndag då...

Se till att du får nörden i klassen till att göra de då. annars kommer det att bli helt slaktat har jag en känsla av ^^


313 Inlägg
19 oktober 2008
#12
hade ett MDS tvälingssteg som va isönder.
jag lämnade in de till MDS. tog 3 veckor att laga och jag fick tillbaka det i helt.
men som det sägt här inne,de e dyrt att laga ett steg på ett märketföretag som då brl,mds mfl...
steget ska va dyrt om du ska spara pengar på och laga det istället för att köpa ett nytt.

MOR åt gröt,FAR åt helvete!


Sök