bremnes: Tackar! Lite synd att garaget sidan gör att bilderna komprimeras i storlek litegrann o därmed blir lite suddiga, för i maximal storlek e de ändå bra kvalle på bilderna, men man kan väl kanske inte få allt

tack för kommentaren o se till o töm ditt garage du o bygg nåt kul
Jonte: Tack alltid kul när folk delar de man håller på med!
Oggy: Jajamensan nu e de fixat hehe. Som jag skrev tidigare i tråden så har coupe alltid vart nåt jag letat efter, men de tog myyyycket längre tid än vad jag trodde, då folk ville ha alldeles för mycket pengar för vissa grejer som jag inte ansåg vara värd för massa rostlagning m.m Kombin vore rätt skoj, hade blivit väldigt mycket sleeper över de hela. Men nu e jag äntligen BACK ON TRACK... som jag nu skulle vilja säga, så vi har exakt samma åsikt du o jag

Märkte idag när jag va i garaget att gamla tändsystemet med lock o rotor går alldeles utmärkt o köra, va jag som va lite vimsig o vilsen inatt när ja höll på o trodde de aldrig skulle funka.
Sen måste jag se till o fixa alla bultar muttrar osv nya till hela maskinen, ordning som man har på saker o ting så känns de som om allt fått ben o sprungit sin väg, men de e ju bara bra, ska ju se nytt o bra ut

Hejs !