Mrcarfreak njaaa fan nu glömt va han heter i förnamn, men känner inte igen namnet, killen bodde vid orust typ... kanske samma? Tack för din kommentar
Stångberg: skojja inte känns skoj, idag e de bara o fortsätta mata. Blir inte mycket timmars sömn hehehe.
reyal: Tack så mycket hehe fan ni får sluta läsa om touringen snart nä men förstår va ni menar, hade vart skoj o haft en touring. Men för bana o de jag ska ha bilen till vet jag itne om den tillämpar sig så bra, men som sagt, i framtiden så blir de nog en touring
Påbörjat min VÄRSTA mardröm, EL uuuuuuuusch säger jag bara. Klart jag fattar plus o minus men alla jävla skarvningar i orginalhärvan till sprut osv osv fan snurrar bara i huvet, tur att man har smartare polare med sig.
Kim fick stå till hands denna kväll som var.
Sprutet till maskin
Fått dit pinnen oxå
Härvan till bilen dit lagd , bara dra ut allt...
Rätt mycket el rensad
Brorsans orginalhärva
Invändigt
Bakåt
Skuffen
Börjar ta form
Sen blev suget stort att slänga i panelen som jag köpte av Bruzze
Läckert med flockat
Sen ba slänga dit hus o ratt oxå då
Precis vart o hämtat matta till mig själv nu, så idag blir de lite mer gjort oxå samt att Elrik kommer o hjälper till
du slappar inte i allafall men saknades inte en pedal på bilderna elelr är det abra jag som e korkad som alltid. du borde korta växelspaken lite åxå ser coolt ut;)
Ja el är inte så roligt många gånger, iallafall inte när det är sånna standard härvor som är till flertalet bilar så det finns massor av kablar som bara är där och inte används
det kan få en att klia sig i huvet ganska bra ibland
Riktigt snyggt mätarhus, är väldigt snyggt med polerade aluringar runt mätarna
Nu rullar de på ovanligt bra, största problemet har inte dykt upp än, men jag vet att de kommer, men jag väljer o ta skiten sist. Just nu vill jag bara köra på medans de går så pass bra som de gör Vore skoj o höra den rykta till lite, så man vet att de man bygger startar oxå.