4939
Sök

se på dvd film via den inbyggda navin i en 9-3 SS -05 ?? är det möjligt på nått sätt..

5 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
#1
går det på något sätt se vanliga dvd filmer i den inbyggda skärmen med navi o allt i en 9-3ss,
Senast redigerat av Gio7 (19 oktober 2008)


Redlinefoto
259 Inlägg
19 oktober 2008
#2
Nej, vad jag fattat det som fungerar det inte finns en lååång tråd om det på ett saab forum, kan se om jag hittar den...

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P

5 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
#3
det skulle vara kanon om du hitta den smile


Redlinefoto
259 Inlägg
19 oktober 2008
#4
http://forum.saabturboclub.com/viewtopi … lm#p463716

Där finns en hel del att läsa om det...

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P

5 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
#5
Fredrik wilhelmsson skrev:
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?f=6&t=69702&p=463716&hilit=dvd+film#p463716

Där finns en hel del att läsa om det...

tackar så mycket..smile



Sök