19 oktober 2008
Trådstartare
Har köpt mig en kolfiber vinge till min 93ss aero 03:a har en orginal på nu som ja vill plocka bort men när ja öppnade och kollade på den nya så märkte ja att det bara fanns 2 hål får styr pinnarna.... måste man borra nya hål då och köpa skruvar el någon som har gjort detta på sin bil?