20 oktober 2008
Trådstartare
haft liknade fel för innan dessa grejjor..
alla kablar för installationen är 50mm" jord vid batteri/chassi +kabel..osv..
ny generator..nytt optima yellowtop..
när ja börjar komma upp ordentligt i volym..så klipper de,monosteget stänger av..pga av?
äre talspolarna vette fan om de är dålig jord,
ytorna e slipade,+så äre jordat i bälteshållaren..
generatorn laddar över 14v
batteriet är i 13.50-13.60 kallt dvs eft natten typ..så de finns ju power i det..
nån ,med liknade problem /haft de?
kan de va pga av att ja behöver fler batterier..för ja kan ju köra de rätt hårt,men sen när ja ska ösa på mer,då de klipper..funderar om de kan va talpolarna som brustit elr nå..
volten går ner fr 14.23, till väldigt låga volt när ja drar på..kan steget klippa pga av de?
tacksam för hjälp,så man får detta o fungera,,
sen en fråga om 2kanals steg..om ja inte kan sätta de på off läge,o köra genom cdn,delningarna osv..är det cdn inställningar som gäller?förrutom gain fr steget?
mvh/patrik
Senast redigerat av pattilatti2 (20 oktober 2008)