Jag vill börja med att varna alla läsare.
Bilderna som kommer är inte den klara produkten utan enbart byggbilder alternativt "ful" lösningar inför besiktningarna.
Den tänkta besiktnings ICn monterad, funkade inte riktigt som jag ville så den skruvades av igen.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/604745_wmcqtx.jpg]()
Spolarburken inför besiktningen. Blir mer seriöst senare.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/604749_oz4xje.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/604751_4coeze.jpg]()
Plattan för framstöttan punktad. Har många timmar kvar innan jag är nöjd med mina svetsar..
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/604754_a3mwye.jpg]()
Almost there.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/604755_fcsdcl.jpg]()
Huvudstöttan bultad.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/604757_qxlvo5.jpg]()
Tyckte 200an var hög efter hissningen men det är inget mot en dekaltrimmad Nissan..

![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11588/604760_4fpcj9.jpg]()
Beställde en cooling panel idag, för att skymma min stora IC inför besiktningen. Mycket av bilen är ihopsatt lite hastigt men jag vill ha bilen besiktigad innan jag river ner bilen i småbitar. Det underlättar vid kommande provkörningar och annat.
Var förbi PBZ igår och frågade efter lite råd angående buren, slutade med att jag satt och torrkörde deras drifting R33a ett tag..

Trimmad RB26a med titanavgas låter riktigt fint..

Fick även förfrågan om att ställa ut bilen i Nissan OGS monter på Elmia igår, tackade dock nej till erbjudandet med tanke på hur bilen ser ut nu.
Har siktet inställt på en full säsong 2010, tvivlar på att bilen är klar innan sommarens slut.