_MaCCe_: Det är hemligt, bara en handfull vet vad det blir.. Jo silvriga är riktigt brutal. Lite därför jag impulshandlade henne i höstas. Anledningen till att silvriga säljs nu är att jag lessnat på allt strul som jag haft med den röda. Nu är den här mera påkostad, vilket brukar betyda att det håller bättre men man lever bara en gång..
Klart 2hunken inte är ultimata bilen men den kan ju bli bara man kramas tillräckligt med den. Har själv börjat titta mycket på MC men inte fan blir det nåt
tecman: Det stämmer riktigt bra det. Dock så har det mesta av mitt tålamod lagts på den röda under åren. Så här i efterhand så skulle jag låtit bli och köpt den silvriga men det är nackdelen av att vara impulsiv.
Nu kommer det bli en bil som jag har funderat på länge, gäller att pröva medans man får. Rätt som det är så sitter man där med ungar och Swebus ratt i ryggen.. Är den nya bilen inget för mej så går det även att sälja den med..
Har haft groteskt kul med 200orna genom åren men det känns som deras tid är över.
Portal: Det har varit lite snack om diverse bilar i tråden tidigare..
tecman: Tackar, jodå det lär dyka upp en tråd om nya bilen med. Dock så blev det ingen affär på den bilen jag hittade igår. Så jakten fortsätter..
Micr0: Säg inte det.. Japs ligger mej rätt så nära hjärtat fortfarande men motivationen till att fortsätta åka S13 är lägre än någonsin. Jag vet att jag kommer ångra mej rätt så rejält men jag orkar inte vara bosatt på verkstan hela sommaren..
Dock så verkar det lösa sej med den röda nu, så tanken finns om uppstart ihelgen igen.
Jo d är sant, håller med dig till fullo när d gäller alla ras.. men använder man grejerna så går d till slut sönder.. så är d ju med allt..jag är sjukt impad på att du har hållit uppe modet så länge..