Aerodynamik: Det ska jag givetvis göra.. Måste få tumen ur... och beställa tändspolar och sista soppadelarna sen så är det tryckrör kvar innan mappning.
Riktigt snygg bil. Har inte orkat gå igenom alla sidor, så frågan kanske har kommit upp förut. Var kommer fram lyktorna ifrån, hemma bygge eller köpta?
I början av veckan så fick jag ordning på mina nya kylarslangar, i silikon. Igår så löste jag de 2 sista kontaktstyckena till motorhärvan. Hade sån flyt att Hedins hade nytt kontaktstycke på hyllan..
Ska kolla med Arash på PBZ hur han vill ha spridare och tändspolar kopplade så kan jag börja avsluta härvan under helgen med lite flyt..
Är på jakt efter en meckplats i krokarna av Uppsala, någon som har något tips kanske kan skriva en rad eller två??
Längesen jag titta in här, gött att du fixa Koukiljusen!! ska mittrampen lackas silver precis som du hade det från början? kommer nog bli porrigt Ser gräsligt bra ut förövrigt ^^
Qwaffe: Jo det är tanken. Funderar på om inte en kolfiberramp sitter bra? Men tills dess ska mittrampen lackas silver. Tackar, bygget har/står stilla ett tag nu och tyvärr kommer det att göra så ett tag till.
Har nyligen bytt jobb, jobbar med 2st andra Nissanidioter (Dropkick och Static). Så jobbet tar mkt av energin just nu. Så fort det finns lite tid över och jag fått tag på mekplats så ska det börja hända grejer igen.
Måste klura ut en ny ursäkt till att familjen inte får några julklappar iår, det blev tänd/soppagrejer till min bil istället..
Idag fick jag äntligen in bilen till nya jobbet, där hon kommer stå över vintern. Nu finns det hopp om att hon kommer bli körbar till våren..
Tog lite bilder men tyvärr så avslöjar dem lite för mycket motor.. Ska köra in huven imorgon och lägga på den sen kan ni få lite bilder..
Räknar med att börja skruca på allvar mot slutet av månaden, prio är elsystemet samt montera de delar som jag har liggandes, börjar bli trångt hemma nu..
Hej! Har just fått hela morgonens arbete grusat.....sträckläste din tråd. Kul att läsa om lösningar som inte finns "på hyllan", krävs lite mera då! Tummen Upp!
Får se hur det blir nästa sommar, målet är att jag ska kunna börja sortera ut chassie och bromsar till sommaren, dock så kommer inte bilen att gå ute på gatan innan allt på den väldigt långa listan är klart. Har lessnat på alla konstiga ras som bara kostar pengar, nu byggs det för att hålla istället.
Hittade inte på alla elgrejer som jag behöver för att börja med eldragningen. Dock så håller jag på och gör ordning bilen för en ordentlig bilduppdatering/moralhöjare.
Kommer nog någon skaplig bild ikväll men ska försöka styra upp lite bra bilder imorgon, när bilen har blivit av med allt byggdamm..