Inför: Vinterbilsträff Bauhause i Norröping 1 November!! kl 20,00

Autotech-Racing
20 oktober 2008 · 39 Inlägg

:::::OBS::::::OBS:::::::OBS:::::::::OBS::::::::OBS:::::OBS::::::OBS:::::::OBS:::::::::OBS::::::::OBS:::

DETTA ÄR INGEN MOM TRÄFF SOM MÅNGA TROR , DET ÄR EN VANLIG TRÄFF SÅ ALLA VET DET NU!!!!!


Nu har vi planer på att dra ihopp ett gäng bilar till en vinterbilsträff på Bauhause den 1 November!!
Skulle vara roligt att se att så många som möjligt kan komma cool,
Så det inte blir en lika stor miss som sist då det var ett fåtal bilar där!!!


Dom som kom då vill jag tacka att ni ställde upp och var där,
Kunde ju stå prata lite i alla fall och ha det trevligt trots det inte var så mycket folk smile


Ser nu fram mot denna träff!! Så hoppas vi ses och var väll klädda då det är kalt ute nu wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/58138/486822_z1wh3n.jpg

Senast redigerat av RobbanMannen (26 oktober 2008)

Jag har inget emot dig, Jag hatar alla.
elantra01
20 oktober 2008 · 4 Inlägg

jag kommer tar med lite mer bilar med:)

Hyundai Elantra GLS 2,0 "silverpilen" (2001)
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
20 oktober 2008 · 846 Inlägg

hade varit kul och komma men ska ställa av bilen nu sad får se om jag plocka ut v8:an ist ;D

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
epic110 Golfare
21 oktober 2008 · 349 Inlägg

förstår inte varför folk kör vinterbil när de inte finns nån vinter?? tongue

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
kvarna_21
21 oktober 2008 · 296 Inlägg

jag kommer...

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
Powerman Japan Quality
21 oktober 2008 · 670 Inlägg

Kommer ej tyvärr. sad

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
payamo Team The Voice
21 oktober 2008 · 294 Inlägg

epic110 skrev:
förstår inte varför folk kör vinterbil när de inte finns nån vinter?? tongue

håller med  dej smile

skyline_demon
21 oktober 2008 · 205 Inlägg

jag kommer ska försöka få ihop ett gäng tyvärr kommer inte skylinen pga motorbyte.

Ljutika Motorsports
Honda Accord Type-S "Ljutika Motorsports" (2006)
Raggar_n
21 oktober 2008 · 7 Inlägg

Kommer wink

Jonny_h
BMW 528 IAT
J-FORSGREN Dä ä bare o åk
21 oktober 2008 · 798 Inlägg

När ska du sluta försöka dra folk till dina värdelösa träffar? Räckte dt inte med fiaskot förra gången? Ska man ha vinterbilsträff så brukar det va en fördel med lite snö, för det är nog ingen så vill gå på träff och kolla på massa rishögar! Låt dom som vet hur en träff ska skötas ordna det ist. Kommer ju bara sluta med att Norrköping inte kommer dra nåt folk "för att det är ju bara skit där"

_BOOST_ME_ Lokal gasglad kille
21 oktober 2008 · 112 Inlägg

J-FORSGREN skrev:
När ska du sluta försöka dra folk till dina värdelösa träffar? Räckte dt inte med fiaskot förra gången? Ska man ha vinterbilsträff så brukar det va en fördel med lite snö, för det är nog ingen så vill gå på träff och kolla på massa rishögar! Låt dom som vet hur en träff ska skötas ordna det ist. Kommer ju bara sluta med att Norrköping inte kommer dra nåt folk "för att det är ju bara skit där"

Alltid kul med lite träff wink..men vinterbils träff vore roligare med snö

Tycker vi lägger träffen i nån lokal grusgrop istället..så ska du få se på "vinterbilsträff" lol

Rosell
21 oktober 2008 · 21 Inlägg

Hade ju varit fint med snö om man ska ha VINTERBILSTRÄFF roll

Willy Slide in, Burn out
22 oktober 2008 · 91 Inlägg

Måste hålla med tidigare talare..

Om det ska vara vinterbilsträff så ska det ialla fall vara snö.

Tycker att förra "träffen" var ett fiasko. Det var skrivet att träffen innan var sista träffen för säsongen, och så tycker du att vi kan klämma in ännu en. Skärp dej nu killen, det ger bara Norrköping dåligt rykte när du skriver att nu jävlar ska vi ha ännu en bilträff och att du "tror" att det kommer en massa bilar.
Visste redan innan "Träffen" att det inte skulle komma något folk. Så nu får du fan lungna dej!

Att ha träff ofta får inte billivet i Norrköping att växa.

Vinterbilsträff blir det när det är snö ute PUNKT SLUT.

Vem fan är Lindgren_?
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?
JockeRX7 KTM 660
22 oktober 2008 · 537 Inlägg

Bra skrivet Willy, vill man se en massa hängiga volvos är det bara att åka till sthlms rondellen.
Nej vinterträff får det bli när det är snö och på kolmårdsparkeringen

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
Autotech-Racing
22 oktober 2008 · 39 Inlägg

Jag fattar inte varför alla ska vara så negativa till en träff!! Det har alltid varit en första lördagen varje månad och synd om det inte blir en!! Så som jag ser det kommer det att komma fler bilar denna gång tack vare att man var ute i tid, Ska bli roligt att se vad det blir av det men tror på en fullspäckad kväll smile

Jag har inget emot dig, Jag hatar alla.
J3lv4n
22 oktober 2008 · 89 Inlägg

Jag har inget emot många träffar, men måste hålla med willy fullt ut! Lägg ner ditt träffskapande och låt dom som alltid gjort fortsätta. Kommer bara sluta med att folk inte vet vad som är MOM på riktigt och skiter i norrköping. JAG KOMMER INTE IAF!!

Toyota Supra "MKIV" (1994)
Autotech-Racing
22 oktober 2008 · 39 Inlägg

Okej klart alla gör sitt val, Men en träff i månaden är inte farligt Lr?? hmm

Jag har inget emot dig, Jag hatar alla.
Lindgren_
22 oktober 2008 · 2 644 Inlägg

Robbanmannen lägg ner för helvette..

Du såg sist hur det gick med din träff ? du kom dit GÅENDES och det stod 4 honda kilalr tror jag det v ar sen 5 andra bilar..

och vinterbilsträtt utan snö hahahaha.. Och på bauhaus som det heter och inte bauhause är det dumt att ha en vinterbilträff då det är stolpar överallt och det är mitt i stan så folk stör sig.. vinterbilträffar = kolmården..

MVH // En som inte tycker om massa fiaskon det ska inte va massa små rutna försök till träffar ställ dig på ok stockholmsrondellen då istälelt..

Johan Lindgren
Grundstrom Nismo
22 oktober 2008 · 758 Inlägg

Ja som många andra redan har sagt, vore ju en fördel om de är snö ute. tongue

Japs-Jens
22 oktober 2008 · 1 503 Inlägg

Hehe, måste hålla med några av föregående talare. En vinterbilsträff antar jag är till för att man ska kunna leka av sig lite i snön med vinterbilarna aka skitbilarna. Då verkar det ju skapligt dumt att lägga träffen på Bauhaus. Dels för att bilarna kan bli skadade + att saker omkring kan bli skadade som får folk att störa sig ännu mer på träffarna..

Ang ryktet om MOM så har det i alla fall från min sida sjunkit som en sten tongue
Låt träffen vila lite och låt någon seriös ta tag i allt så kommer det bli som det en gång var tongue

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang