Problem med TomTom gps! Hjälp?

Felax
20 oktober 2008 · 1 963 Inlägg

Hej!
Jag köpte en TomTom xl 30 series GPS för en timma sen ungefär, och jag vill redan slå sönder den! När jag skriver in Furuvägen, Fristad vill den att jag ska köra till Furuvägen i Borås ist? Fristad ligger utanför borås, men va i "¤?"#= ska jag göra åt det? Går ju inte lita på den då.. Tänkte köra ner till Tyskland med den men ööö våga de?
Vet någon här vad jag kan göra åt det? Det står Fristad(Borås) När jag skriver Fristad, till och med när jag skriver postnummer till fristad vill den att jag ska köra till en väg med samma namn i borås?

Tacksam för hjälp=)

Men are not born - Men are made
Moparboy440
20 oktober 2008 · 4 682 Inlägg

when everything else fails ,read the manual wink .
eller så kanske du ska ta kontakt me försäljaren ?
edit: får hoppas att nån kommer me vettigare förslag än mig tongue

Senast redigerat av Moparboy440 (20 oktober 2008)

nimoz
20 oktober 2008 · 385 Inlägg

Testa och uppdatera med mapshare grejen som tomtotm har. Sen kanske Furuvägen som du har itne finns med på kartan ? Nu är jag inte 100 på geografi men är Fristad en stad eller område i Borås ? :p

Felax
20 oktober 2008 · 1 963 Inlägg

Ska ner till återförsäljaren sen o klaga haha men behöver den imorgon 7 på morgonen=/

Funderade på att göra det, men furuvägen i fristad finns med på kartan.. så de är ju jättekonstigt :S Den är helt snurrig den skit saken, sen när jag söker med postnummer blir de ju inte bättre där, kommer fortfarande helt galet snett.. Fristad är en liten stad typ utanför borås.

Men are not born - Men are made
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang