Det där "slutsteget" har blivit lite varmt, som det syns på bilderna. Det ligger på 4x25W står det på det, och stereon ligger på 4x50W,
Det betyder att strömmen som går in i "slutsteget" där är dubbelt så stor, behöver jag då den där dosan, eller kan jag bara skita i den och koppla förbi den?
Jag är inte så haj på elektronik, så skulle uppskatta lite hjälp här