4994
Sök

BMW 525 -93 med stora ljudpaketet och inbyggt "slutsteg"

1 353 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
#1
Det där "slutsteget" har blivit lite varmt, som det syns på bilderna.
Det ligger på 4x25W står det på det, och stereon ligger på 4x50W,

Det betyder att strömmen som går in i "slutsteget" där är dubbelt så stor, behöver jag då den där dosan, eller kan jag bara skita i den och koppla förbi den?

Jag är inte så haj på elektronik, så skulle uppskatta lite hjälp här smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/42210/large/487160_mvocf8.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/42210/large/487161_2z3t2m.jpg
Senast redigerat av Batta (20 oktober 2008)

There's no replacement for displacement

1 353 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
#2
aha, men, kan jag koppla förbi den då eller skadar jag originalsteget då eller?

och där är nog anledningen till att den brann då, max 25W ^^

There's no replacement for displacement

1 353 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
#3
då måste jag fråga vad BT Agenturer är för någonting? tongue

There's no replacement for displacement


Sök