Ops nån som var dålig på att leta runt på sidan tror jag =P Men då är ju iaf den stora frågan, har dom butik där dom säljer ut andra handsorteringar billigare som Cloetta har tro.. Står ju inget om det så kanske inte finns, synd. Hade ju inte varit helt fel att kunna köpa på sig ett litet billigt lager så man överlever vintern ;D
Oftast har inte dom stora tillverkarna/grossisterna någon fabriksförsäljning men många små tillverkare har det och det är riktigt irriterande.
mmm så är det men det grundas på att dom stora inte gör så mycket pengar på det så det blir lönsamt att sälja godis med *fel* på. Sen vill dom hålla sitt varumärke rent med fina hela produkter och satsar mer på kvaliten.
Dom har en personalshopp, ja gjorde ett jobb där en dag och då passade jag på att köpa två bärkassar med chocklad, största chokladkakorna fanns för 2kr st.
Så jag tror du måste jobba för att få handla där, tror inte dom har nån för allmänheten
Dom har en personalshopp, ja gjorde ett jobb där en dag och då passade jag på att köpa två bärkassar med chocklad, största chokladkakorna fanns för 2kr st.
Så jag tror du måste jobba för att få handla där, tror inte dom har nån för allmänheten
aja, se där.. Får passa på att höra av sig till dig nästa gång då Skulle man jobba där är jag tveksam till om man skulle bli sugen på att köpa på sig en massa choklad.. faktiskt =P