21 oktober 2008
Trådstartare
Säkring 13 går även fast jag har varningsblinkersswitchen ifrån kopplad, den brinner fast jag har taklampan ifrån kopplan och den brinner fast jag har stereon ifrån kopplad
Säkring 11 vet jag där emot inte när den brinner men jag kan varken tuta eller blinka
Åh jag blir så less på sådan skit, jag hatar när det inte fungerar
Igår tog jag ut båda framstolarna och baksätet och damsög, städade,putsade och drog slutstegskablar (lågnivå,remote och strömkabel) som tack får man jävla massa säkring/kortslutningsstrul, finns det någon som har ett hum om var felet kan ligga?
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/54426/487499_tnl9y7.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/54426/487501_irf3h9.jpg]()
(Saker som inte fungerar: taklampan fram, stereon, blinkers, varningsblinkers,tutan, klockan, bagagerumsbelysningen)
Mvh Markus
Senast redigerat av -Mackan- (21 oktober 2008)
Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.