5013
Sök

hjälp med att fixa en SID-display

767 Inlägg
21 oktober 2008
Trådstartare
#1
Min jobbar kompis har en Saab 900 97 som pixlarna börja sluta att fungera på, har sett här på forumet att de va en som länkade till hur man gör med bilder och allt...har sökt och sökt någon som kan hjälpa mig, el har egna biler?

väldigt tacksam för hjälpen

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
21 oktober 2008
#2

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

767 Inlägg
21 oktober 2008
Trådstartare
#3
tack så jätte mycket!

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se


Sök