3921
Sök

Alla hjärtans dag

759 Inlägg
1 februari 2005
Trådstartare
Nån som har nått förslag på vad man kan köpa/göra till tjejen på alla hjärtans dag?
Hon vill ha en mobil med abonnemang men vet inte om jag vill skriva upp ett abonnemang på mig... Om nån har förslag så skriv på bara smile

[Turbolover]

Administratör
11 968 Inlägg
1 februari 2005
Köp inte TRE åt henne iaf om du nånsin vill kunna prata med henne också wink Om du vill bli av med henne kan jag rekomendera TRE dock big_smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

759 Inlägg
1 februari 2005
Trådstartare
Haha nej i så fall blir det väl Telia... Men jag vill också ha den telefonen i fråga så då måste man ju köpa 2... Inte så kul o ha 2 abonnemang på sig... Iof betalar hon sin telefon varje månad... Men med tanke på att jag inte har fast jobb eller så... Men är väl ingen fara... Pengar kan man väl alltid rassla fram nånstans tongue

[Turbolover]

238 Inlägg
2 februari 2005
Förlåt att jag lägger mig i men Alla Hjärtans Dag är väl något som ska gå i romantikens tecken. En mobiltelefon är inte så romantisk, den kan hon väl få när hon fyller år. Ge henne hellre en spa-dag med massage, manikyr, doftoljor och allt som hör därtill. Efter att ha blivit bortskämd under en dag blir det en fin middag och lite vin då kommer du att få så mycket romantik du vill ha. Detta är något hon kommer att komma ihåg och prata om under lång tid framöver....

A B E C E D E

759 Inlägg
2 februari 2005
Trådstartare
Humlan skrev:
Förlåt att jag lägger mig i men Alla Hjärtans Dag är väl något som ska gå i romantikens tecken. En mobiltelefon är inte så romantisk, den kan hon väl få när hon fyller år. Ge henne hellre en spa-dag med massage, manikyr, doftoljor och allt som hör därtill. Efter att ha blivit bortskämd under en dag blir det en fin middag och lite vin då kommer du att få så mycket romantik du vill ha. Detta är något hon kommer att komma ihåg och prata om under lång tid framöver....

Jo jag vet men hon har tjatat om den där telefon... Är det inget annat hon vill ha så får det väl bli en sån... Om jag är så snäll vill säga tongue Det återstår ju o se

[Turbolover]

122 Inlägg
10 februari 2005
Köp den tel som hon vill ha, sen pröjsar du bara, räkningarna. om du har råd,  det hon väl värd. iaf, och en ros lr nåt.

simma lugnt iaf,
ha det bra

Nallen,
No real power just turbo shit...

9 Inlägg
14 februari 2005
är nog inne på humlans linje..

ibland kan de vara nog så mycke och ens komma ihåg att de är alla hjärtans dag hehe,vi är ju trotts allt grabbar(dom flesta av oss)wink.

rosor och lite myspys brukar funka

Superstar
511 Inlägg
15 februari 2005
Tog ut damen på restaurang igår... annars så tycker jag personligen att om man gillar nån så finns det ofta en egen dag som e mer speciell o mer värd att fira. För min del e det varje dag smile

mvh

245 Inlägg
17 februari 2005
Hur vågar du låta henna ha abonnemang som du ska stå för? Kan ju bli hur dyrt som helst för dig, i ungefär 1-2år framåt... hade jag aldrig i livet gett min flicksvän! Men vad vet jag, du kanske är Bill Gates son eller någe..?!

Pontiac Firebird Formula 400 -72
Volvo 940 SE 2,3 Ltt -97
Styrelsemedlem i Teddy Boys Car Club, Västerås

245 Inlägg
17 februari 2005
Jag gav min tjej en stor ros, fast en riktigt i kruka typ som en liten rosbuske som lever o växer vidare, en vanlig ros dör ju efter nån dag, inge kul!
Hon fick den ros-krukan och ett alla hjärtans dag kort..

Pontiac Firebird Formula 400 -72
Volvo 940 SE 2,3 Ltt -97
Styrelsemedlem i Teddy Boys Car Club, Västerås

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
17 februari 2005
Jag köpte en stjärna på www.mystar.se till min tjej.. Och det var väldigt lyckar.. Jäsiken vad glad hon blev.. wink

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

Sök