21 oktober 2008
Trådstartare
hej hej,
Har precis installerat ett GAS-bas-kit som består i 2st 10" i låda och jag har dem kopplade till ett GAS slutsteg i bryggat läge som skall ge 2x300watt tydligen. (4x100w)
Hur ställer jag bäst in basarna på steget, borde jag ha någon sorts "referens ljud" för att ställa in dem?
Har just nu ett mds 6,5" kit i hatthyllan, och original 5,25" (som skall bytas till ett kit) i framdörrarna samt ett par mds 3,5or i panelen.
mvh Albin
Catch the moment, soon It'll be over