22 oktober 2008
Trådstartare
fick reda på felkod 19 var nu Circulation pump
Open circuit, short-circuit to ground
19
Circulation pump
Short-circuit to B+
fel kod 11 finns inte me. åkte ner till saab men dom som var inom ac var inte där så får åka ner imon. om ni kommer på om nått mera som tex vad felkod 11 betyder. eller hur dyrt det är att laga cirkulations pumpen

åter kommer imon me svar ifrån saab.
Senast redigerat av klimpan (22 oktober 2008)
gör som jag kör gubba racer=)