23 oktober 2008
Trådstartare
Har skaffat "sensor" och displaylådan till ute tempmätare, undrar om någon vet om det är fördraget till min bil (940 -94)? Hittade en kontakt vid tutan som jag antar sensorn ska sitta ?!?! Men vart går den sladden någonstans, hittar en kontakt åvanför pedalarna som passar boxen men den är för kort + att boxen fungera inte när jag slå på tändningen.
Någon som vet något så är jag tacksam för hjälpen.
\\Fidde