23 oktober 2008
Trådstartare
Det är den långa antennen som inte åker upp i detta fall, min bil är en saab 93 ( Danskimporterd årsmodell 99a. ) Då jag har en liten anteenn på bakrutan med, och nu när denna långa anteenn inte åker upp, så får ja bara in P1, p2, P3 i radion..
Detta vill jag inte , och ja har försökt hitta en långantenn men hittar bara hajfenor, men vet inte hur detta funkar med dessa? ska ja bara byta ut den lilla på taket eller ska ja byta den långa emot en lång ?
Hjälp sökes!
Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!