23 oktober 2008
Trådstartare
Hej!
Har märkt att ibland så startar inte en xenon lampa direkt utan jag vrider tillbaka nyckeln till läge 0 sen till läger 2 då tänds alla på en gång.
Vad jag fick reda på var att om man hade ett klent batteri
sammt mycket el i bilen som ska igång tillsammans med ljusen så måste man skaffa ett avlastnigsrelä.
Xenon lamporna drar mycket ström vid tändningen.
Har ett batteri på 55 Ah
Låter klent i mina öron då det skall sitta ett 75 Ah i min bil enl original.
Nu till frågan.
Vart skaffar man ett sådant relä då batteriet kostar skjortan att köpa nytt med så mycket kräm i...