24 oktober 2008
Trådstartare
tjena
har slängt i konverteringssats i bilen.. och de funkar perfekt. bara en sak om är lite jobbigt ibland.högra halvljuset flimrar ibland.vet inte varför.men när man slår av ljuset och slår igång det igen så funkar det klockrent.alltså det flirmrar bara ibland..
vad kan felet vara?