3160
Sök

Xenon prob

jobbar påre
751 Inlägg
24 oktober 2008
Trådstartare
#1
tjena

har slängt i konverteringssats i bilen.. och de funkar perfekt. bara en sak om är lite jobbigt ibland.högra halvljuset flimrar ibland.vet inte varför.men när man slår av ljuset och slår igång det igen så funkar det klockrent.alltså det flirmrar bara ibland..

vad kan felet vara?



Sök