Alltså vi tar det från början. du har beställt från
www.vvme.com? exakt samma som jag har. du har inhandlat rätt sockel hoppas jag?.
då är det inte såå svårt ..du tar ut orginal lampan från dimljuset (finns en drös olika metoder beroende biltyp) när du gjort detta så sätter du dit xenon lampan.och på den så sitter det två stift. dessa passar på gamla lampans kontakt. så plugga i dem dära.(tejpa så de inte kan lossna och gå ihop). sedan sätter du fast balastern på så kallt ställe som möjligt. pluggar i alla kablar (kablarna från balastern till lampan+kabeln som går från strömkontakten till balastern) sen äre bara tuta och köra.
om inte lamporna tänds så testa switcha stiften i orginalkontakten så du inte har omvända poler. det är grymt simpelt
(ett råd.kolla inte på beskrivningen;) du blir bara snurrig av den:D)
men såhär har då jag gjort. funkar utmärkt.
P.S du behöver inga adaptrar om du har rätt lampa då stiften är anpassade efter lampans stift.
edit: du kan adda mig så kan ja göra en fin ritning åt dig så äre kanske lättare å förstå:) pro_fxr@2b2d.se
Senast redigerat av Pro_fxr (24 oktober 2008)