Det är boxar som monteras på orginal bakstötfångare, så dina backsensorer är opåverkade. Kolla min 9-5 under "gamla bilar" på min profil. Limmades enkelt dit på min.
/Markus
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!