3458
Sök

street legal 2.2.1 patch

Thedriftking
25 oktober 2008
Trådstartare
tja,

vet nån var 2.2.1 patchen ligger? t.ex C:\Program Files\Activision Value\Street Legal Racing Redline\

jag ska patcha upp den till 2.3.0le men det står att 2.2.1 patchen inte finns i denna :\Program Files\Activision Value\Street Legal Racing Redline\   mappen!

var är den?
Senast redigerat av Thedriftking (25 oktober 2008)

Thedriftking
25 oktober 2008
Trådstartare
ingen som vet??

Legitimerad klåpare
212 Inlägg
25 oktober 2008
Men är det så att du har 2.2.1 och inte någon annan version. Det finns ett par stycken.

Thedriftking
25 oktober 2008
Trådstartare
Stoorn skrev:
Men är det så att du har 2.2.1 och inte någon annan version. Det finns ett par stycken.

jag har bara 2.2.1 och det funkar men sen fixade jag 2.3.0le och skulle instalera det då stog det att man skulle skriva var patchen 2.2.1 fans så jag chansa men då stog det bara Error, men vet du var 2.2.1 patchen kan ligga nån stans?

Legitimerad klåpare
212 Inlägg
25 oktober 2008
Står det :Error Game files do not exist in defined patch? Då är det så enkelt som att spelet ligger inte i den mappen. Har du som jag har så får man aldrig välva vart man vill lägga spelet. Testa ändra till "C:\Program\Street Legal Racing - Redline\" istället för "C:\Program Files\Activision Value\Street Legal Racing Redline\"

Thedriftking
25 oktober 2008
Trådstartare
Stoorn skrev:
Står det :Error Game files do not exist in defined patch? Då är det så enkelt som att spelet ligger inte i den mappen. Har du som jag har så får man aldrig välva vart man vill lägga spelet. Testa ändra till "C:\Program\Street Legal Racing - Redline\" istället för "C:\Program Files\Activision Value\Street Legal Racing Redline\"

ok, kan testa

Sök