25 oktober 2008
Trådstartare
http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/ … S-W8102SPLnån som har prövat den här basen?
skulle gärna vilja höra lite omdömen vad ni tycker om den?
själv är jag helnöjd

47kg
3000w rms
8000w max
spelade 138.2db med den i vanen, använde då ett kicker zx.2500 men hade klent med ström. låg bara på 10v när jag prövade att spela.
Senast redigerat av MetalWolf (25 oktober 2008)