Film: Koenigsegg CCX mot Ferrari 430 Scuderia

Jontelitokd
25 oktober 2008 · 1 043 Inlägg

Tänk er en Ferrari 430 Scuderia, 503hk, 0-100 på 3,1sek.. rätt imponerande..

titta och njut och var stolt svensk!


http://www.youtube.com/watch?v=m0jTCsQmPQk


detta är en film ifrån www.gtboard.com / www.m5board.com

Senast redigerat av axza (25 oktober 2008)

KimVsWorld Mästare
25 oktober 2008 · 2 947 Inlägg

Finns det inte redan en sån här tråd?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Jontelitokd
25 oktober 2008 · 1 043 Inlägg

KimVsWorld skrev:
Finns det inte redan en sån här tråd?

finns det säkert.. du kan ju söka och grina för det lol

ExXtr3me Kiss my palewhite ass
25 oktober 2008 · 1 898 Inlägg

äh, själv tycker jag att ferrarin är mycket snyggare smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
25 oktober 2008 · 1 898 Inlägg

Är dom orginal ? om dom är det så är det ju skillnad... 806 hk I koenigsegg mot 510 hk I Scuderia

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Jontelitokd
26 oktober 2008 · 1 043 Inlägg

ExXtr3me skrev:
Är dom orginal ? om dom är det så är det ju skillnad... 806 hk I koenigsegg mot 510 hk I Scuderia

japp, båda är fabriksbilar smile

mebben Troligen galen...
26 oktober 2008 · 567 Inlägg

Svårt att vinna med ca 300 hk mer...


Men visst fan är Königen vacker!!!!

Senast redigerat av mebben (26 oktober 2008)

KimVsWorld Mästare
26 oktober 2008 · 2 947 Inlägg
Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Xuri One Man Clan
26 oktober 2008 · 4 287 Inlägg

tycker inte koenigsegg r fin....

Volvo s40 (2001)
Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Lalle87
26 oktober 2008 · 262 Inlägg

Xuri skrev:
tycker inte koenigsegg r fin....

Känns som att de bara satsade på att bygga halva bilen och resten sket de i

Jontelitokd
26 oktober 2008 · 1 043 Inlägg

Lalle87 skrev:

Xuri skrev:
tycker inte koenigsegg r fin....

Känns som att de bara satsade på att bygga halva bilen och resten sket de i

äääääääh! prestanda är det enda rätta!

Högis
26 oktober 2008 · 41 Inlägg

Jag tkr koenigseggen är underbart snygg smile skulle själv gärna ha en sån smile

Opel GT (2007)
Jontelitokd
27 oktober 2008 · 1 043 Inlägg

Högis skrev:
Jag tkr koenigseggen är underbart snygg smile skulle själv gärna ha en sån smile

det är nog drömmen.. en koenigsegg smile

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
27 oktober 2008 · 1 781 Inlägg

alltså.. jag hatar all dessa jävla trådar om GTnoard filmerna.. fixa EN tråd om dem eller låt bli.. för filmerna i sig säger fan inte ett skit förutom.. Åhh vad snabb denna bilen är rakt fram! Suger pung

nu har jag sagt mitt

Team Insane Racing
MDrei
27 oktober 2008 · 657 Inlägg

Varför bemödar du dig då att ens ÖPPNA den och sen SVARA? Klicka inte in på ämnet, det är inte direkt så att någon står med pistol mot ditt huvud och säger att du måste öppna alla GTBoard trådar.

Nu postade axza denna tråd och många verkar uppskatta den, så det är ju trevligt. Håll dina preferenser för dig själv om du ska ha en otrevlig attityd med svordomar etc. Du är urtypen på medlem som förstör en annars trevlig tråd.

Detta är ett bilforum, dessutom ett svenskt så när en svensktillverkad bil sätter en av Modenas ästa på plats uppskattar många det. Du kanske uppskatatr Golfrejs mer, men andra har annan smak än dig.


Malm3n skrev:
alltså.. jag hatar all dessa jävla trådar om GTnoard filmerna.. fixa EN tråd om dem eller låt bli.. för filmerna i sig säger fan inte ett skit förutom.. Åhh vad snabb denna bilen är rakt fram! Suger pung

nu har jag sagt mitt

Jontelitokd
27 oktober 2008 · 1 043 Inlägg

MDrei skrev:
Nu postade axza denna tråd och många verkar uppskatta den, så det är ju trevligt. Håll dina preferenser för dig själv om du ska ha en otrevlig attityd med svordomar etc. Du är urtypen på medlem som förstör en annars trevlig tråd

thaaaank you smile

slapp jag säga mitt smile

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
27 oktober 2008 · 1 781 Inlägg

Urtypen på en medlem som förstör en annan trevliga tråd har jag väldigt svårt att hålla med om... dock så öppnade jag tråden i förhoppning om att det kanske var en annan film med Koenigsegg CCX och Ferrari.
Tycker bara att det har tillkommit allt för mycket olika trådar med filmer från GTBoard. Tycker att det kan skapas 1 tråd där man samlar alla GTBoard filmerna så att folk lättare kan se om det eventuellt kommit något nytt. nu har jag sagt mitt och ber faktiskt om förlåtelse för mitt uppträdande igår.. blev bara lite smått förbryllad över det

Team Insane Racing
VW_67
27 oktober 2008 · 446 Inlägg

Lalle87 skrev:

Xuri skrev:
tycker inte koenigsegg r fin....

Känns som att de bara satsade på att bygga halva bilen och resten sket de i

hahh, du må ju ha slagit huvet... de finns ju allt i den bilen: v8 med lysholm-kompressor, minimal ljuddämpning, kolfilfermonocoque.. bara godis, vad mer kan man begära? finns ju tom två stolar i den!! xD hahaha

Larschan
27 oktober 2008 · 519 Inlägg

Hade inte ägget vunnit så hade jag garva ihjäl mig! Dock är Ferrarin MYCKET snyggare!

Jontelitokd
27 oktober 2008 · 1 043 Inlägg

Malm3n skrev:
Urtypen på en medlem som förstör en annan trevliga tråd har jag väldigt svårt att hålla med om... dock så öppnade jag tråden i förhoppning om att det kanske var en annan film med Koenigsegg CCX och Ferrari.
Tycker bara att det har tillkommit allt för mycket olika trådar med filmer från GTBoard. Tycker att det kan skapas 1 tråd där man samlar alla GTBoard filmerna så att folk lättare kan se om det eventuellt kommit något nytt. nu har jag sagt mitt och ber faktiskt om förlåtelse för mitt uppträdande igår.. blev bara lite smått förbryllad över det

det är tyvärr inget jag kan göra åt.. det får du be admin om att skapa.. ligger det en tråd som det står enbart gtboard filmer på och att man inte får skapa egna då lägger jag den där i.. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang