3167
Sök

Plocka bort bromljus i bakrutan 740. Fixa så "trasig lampa" inte tänds

TIG-svetsare
226 Inlägg
25 oktober 2008
Trådstartare
#1
Hejsan!

som rubriken lyder!

kopplade bort bromsljuset i bakrutan för det skramlar förfärligt när jag spelar lite musik wink

undrar om det finns nått enkelt sätt å fixa så "trasig lampa" inte tänds big_smile

Tacksam för minsta lilla tips smile 

Ha en bra lördag kväll!  // Niklas

Drive it like you stole it ;)

4 506 Inlägg
25 oktober 2008
#2
Är besiktningen uppmärksam så kommer du få en 2'a på det.
För att släcka lampan får du väll sätta ett motstånd på kablarna?
Är superduper megaextra dålig på el, Men antar iafa det  eller?

Annars så kunde du väll sett till att lägga dämpande matrial där
imellan skarvar o vad det nu var som skrammlade..

Kan du andas kan du dö.

TIG-svetsare
226 Inlägg
25 oktober 2008
Trådstartare
#3
_Wallis_ skrev:
Är besiktningen uppmärksam så kommer du få en 2'a på det.
För att släcka lampan får du väll sätta ett motstånd på kablarna?
Är superduper megaextra dålig på el, Men antar iafa det  eller?

Annars så kunde du väll sett till att lägga dämpande matrial där
imellan skarvar o vad det nu var som skrammlade..

usch då hmm  tror inte den går å rädda iaf. fästena som e limmade i rutan har lossnat å försvunnit :S

Drive it like you stole it ;)

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
25 oktober 2008
#4
limma om den ordentligt sen fyller du med dämp matta osv smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

TIG-svetsare
226 Inlägg
25 oktober 2008
Trådstartare
#5
The_Mechanic skrev:
limma om den ordentligt sen fyller du med dämp matta osv smile

får gå på skroten å leta upp nya då

Drive it like you stole it ;)

Egen företagare
864 Inlägg
25 oktober 2008
#6
ta ur lampan ur instrumenten. och bes säger inget om lampan lyser så länga allt funkar som det ska och lyser överallt.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
25 oktober 2008
#7
Nicco5 skrev:
The_Mechanic skrev:
limma om den ordentligt sen fyller du med dämp matta osv smile

får gå på skroten å leta upp nya då

gör de finns ju uppsjöar av dom där smile btw så äre väll samma som i 240 o 940? smile kostar ju inga pengar och besiktningen e nöjd smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -


Sök