Nicco5 skrev:
The_Mechanic skrev:
limma om den ordentligt sen fyller du med dämp matta osv

får gå på skroten å leta upp nya då
gör de finns ju uppsjöar av dom där

btw så äre väll samma som i 240 o 940?

kostar ju inga pengar och besiktningen e nöjd

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -