jag har fått igång bilen idag, har ingen lust att lämna bort den till någon ;D
Har du hitta nåt fel då? larmet klipper bara till startmotorn immo den delen som sitter i tändningsnyckeln klipper soppan så om startmotorn går runt så e det inte larmet
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
ok, jag får kolla det, har även dykt upp ett annat problem, batteriet laddas ur helt så fort man fösöker starta bilen, den måste lämnas bort, tack för alla svar..