3449
Sök

volvo 854 R tyskinport "ALARM PROBLEM"

1 024 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
#21
kan säga er att jag har ett alvarlig ELFEL big_smile


1 024 Inlägg
27 oktober 2008
Trådstartare
#22
nopp det är VGA2 larm eller vad fan det heter, det är väll bara inte till start motorn även spridarna va ?


1 024 Inlägg
27 oktober 2008
Trådstartare
#23
jag har fått igång bilen idag, har ingen lust att lämna bort den till någon ;D


Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
27 oktober 2008
#24
Rand skrev:
jag har fått igång bilen idag, har ingen lust att lämna bort den till någon ;D

Har du hitta nåt fel då? larmet klipper bara till startmotorn immo den delen som sitter i tändningsnyckeln klipper soppan så om startmotorn går runt så e det inte larmet

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

plattsättare!
804 Inlägg
27 oktober 2008
#25
du kan koppla förbi startspärren igenom enbart 4 kablar under ratten bakom kåpan sök på goggle så dinns en guide nånstans

lycka till //blomsterberg

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

1 024 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
#26
ok, jag får kolla det, har även dykt upp ett annat problem, batteriet laddas ur helt så fort man fösöker starta bilen,
den måste lämnas bort, tack för alla svar..



Sök