6236
Sök

Stänkläppar 740/760/765

730 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
#1
Hejsan undrar om någon vet vart de finns att köpa Stänkläppar fram o bak till 740/760/765 ( vet ej om det är olika men jag har 765 -88)
om de finns någon stans utan original ?

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)

Volvoskadad
6 017 Inlägg
26 oktober 2008
#2
nej du, det är volvohandlarn som gäller

Jonas

730 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
#3
Volvo__Mannen skrev:
nej du, det är volvohandlarn som gäller

Uschh det gör en hel del på utseendet så frågan är om det är värt det.. har du en aning om vad det kan kosta ?

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)

Volvoskadad
6 017 Inlägg
26 oktober 2008
#4
de kostar lite drygt 200 spänn paret här i örebro

Jonas

730 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
#5
Volvo__Mannen skrev:
de kostar lite drygt 200 spänn paret här i örebro

Va ? det var ju inte alls så farlig kostnad.. . smile det jag lurar på är att det kan skilja från volvo handlare till volvo handlare va ? för jag vet på det s40 emblemet jag köpte kostade 230 här tror jag medans någon från norrbotten berättade att de inte gav mer än 140

Fölkesberg Racing =)

Volvoskadad
6 017 Inlägg
26 oktober 2008
#6
Shallie skrev:
Volvo__Mannen skrev:
de kostar lite drygt 200 spänn paret här i örebro

Va ? det var ju inte alls så farlig kostnad.. . smile det jag lurar på är att det kan skilja från volvo handlare till volvo handlare va ? för jag vet på det s40 emblemet jag köpte kostade 230 här tror jag medans någon från norrbotten berättade att de inte gav mer än 140

jo de kan skilja endel

Jonas

730 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
#7
Volvo__Mannen skrev:
Shallie skrev:
Volvo__Mannen skrev:
de kostar lite drygt 200 spänn paret här i örebro

Va ? det var ju inte alls så farlig kostnad.. . smile det jag lurar på är att det kan skilja från volvo handlare till volvo handlare va ? för jag vet på det s40 emblemet jag köpte kostade 230 här tror jag medans någon från norrbotten berättade att de inte gav mer än 140

jo de kan skilja endel

men är det dessa som är lite tjockare skyddena ? vill ju inte åka å köpa dessa smala tunna som bara slafsar efter wink

Fölkesberg Racing =)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
26 oktober 2008
#8
Kör till närmaste lasbilsverkstad och klipp till egna. big_smile Då behöver du bara ett.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

730 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
#9
Irmscher Vectra skrev:
Kör till närmaste lasbilsverkstad och klipp till egna. big_smile Då behöver du bara ett.

Va ? vad sade du nu ? ? menar du att ja ska klippa på en stående lastbil ? eller att ja ska köpa ett utav dem ?

Fölkesberg Racing =)

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
26 oktober 2008
#10
Shallie skrev:
menar du att ja ska klippa på en stående lastbil ? eller att ja ska köpa ett utav dem ?

Men snälla tänk själv... Du kan ju inte gå och klippa i andras bilar.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

730 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
#11
rickylicious skrev:
Shallie skrev:
menar du att ja ska klippa på en stående lastbil ? eller att ja ska köpa ett utav dem ?

Men snälla tänk själv... Du kan ju inte gå och klippa i andras bilar.

De vart det jag menade... men hur snygga är dessa stora klumpiga ? måste vara svårt att klippa i ?

+ de kanske kostar 300 då e de värt o lägga till 100 o få färdiga wink men någon som vet om det är dessa tunna eller om de finns mer som liknar 850 in?

Fölkesberg Racing =)

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
26 oktober 2008
#12
Shallie skrev:
De vart det jag menade...

Då är det lugnt smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
26 oktober 2008
#13
rickylicious skrev:
Shallie skrev:
menar du att ja ska klippa på en stående lastbil ? eller att ja ska köpa ett utav dem ?

Men snälla tänk själv... Du kan ju inte gå och klippa i andras bilar.

HAHAHAH!!! lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Volvoskadad
6 017 Inlägg
26 oktober 2008
#14
Shallie skrev:
Volvo__Mannen skrev:
Shallie skrev:

Va ? det var ju inte alls så farlig kostnad.. . smile det jag lurar på är att det kan skilja från volvo handlare till volvo handlare va ? för jag vet på det s40 emblemet jag köpte kostade 230 här tror jag medans någon från norrbotten berättade att de inte gav mer än 140

jo de kan skilja endel

men är det dessa som är lite tjockare skyddena ? vill ju inte åka å köpa dessa smala tunna som bara slafsar efter wink

de är de tjockare, men de är tunna om du fattar, alltså de är ihåliga om man säger

Jonas

730 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
#15
Volvo__Mannen skrev:
Shallie skrev:
Volvo__Mannen skrev:

jo de kan skilja endel

men är det dessa som är lite tjockare skyddena ? vill ju inte åka å köpa dessa smala tunna som bara slafsar efter wink

de är de tjockare, men de är tunna om du fattar, alltså de är ihåliga om man säger

japp presic de är dessa jag är ute efter de är "mulliga" men ihåliga tongue hahah tackar så jätte mycket du vet inte art.nr ?

Fölkesberg Racing =)

Volvoskadad
6 017 Inlägg
26 oktober 2008
#16
artnr. fram 9166 457 bak 9134 332

Jonas

730 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
#17
Volvo__Mannen skrev:
artnr. fram 9166 457 bak 9134 332

bugar och bockar smile nu blir det volvo till morran wink

Fölkesberg Racing =)


Sök