26 oktober 2008
Trådstartare
Tja någon som har tipps på hur man monterar in en 'biggfront' i en volvo 940?
var är det smidigast att lägga säkringsboxen eftersom den antagligen bör flyttas?
finns denna diskussion i ett annan tråd så länka mig gärna dit och lås den här!
Tack på förhand!
Mvh:Torbjörn
När dårarna dansar på bordet lägger hönorna ägg.