Thedriftking skrev:
Drönirettab skrev:
Det underlättar ju både montering och bortmontering av baslådan ifall man har anslutningspanel på lådan, men man måste ju inte ha en sån panel om man inte vill. Dock gäller det att få helt tätt i genomföringshålet där kablarna går ut ifrån lådan om man väljer att inte ha anslutningspanel.
All el dras till slutsteget, inte till basen, stämmer bra det.

ok, då vet jag

Jag kan medela att en anslutningspanel finns att köpa på Biltema.se för en billig peng

Sidan 63|ArikelNR 35-756 Pris 29:90:- Den finns med 4 eller 2 terminaler.
http://biltema.ecbook.se/biltema/se/ Mvh Markus
Senast redigerat av -Mackan- (28 oktober 2008)
Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.