27 oktober 2008
Trådstartare
Är som så att jag förut bögg en låda för 3st 12or till en nissan 200sx s13 men nu har planerna ändrats och dom åkte ned i forden istället. Men jag är inte riktigt nöjd med trycket.
Basarna är av märket Proson Rsw-12 och driver dom med Dls ca 12 steg på 1.33 ohm.
Baslådan är på 117,5L och ser ut som på lådan på bild 1.
Det jag tänkte göra är att porta lådan med 3 st 4" rör som just nu är 20cm långa (tips av bror min).
Tror ni det går att göra så utan att det börjar låta dåligt?
Eller rekomenderar ni att göra en ny låda för att porta?
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/33189/490852_bt00u7.jpg]()
Bilden sedd ovanför.
Senast redigerat av Streethawk (27 oktober 2008)
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.